Obsługa pasażerów niepełnosprawnych (PRM)

Drukuj stronę
Rozmiar tekstu:

Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. wykonuje wszelkie obowiązki wynikające z Rozporządzenia (WE) nr 1107/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 05.07.2006 r. w sprawie praw osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej podróżujących drogą lotniczą z Lotniska Warszawa/Modlin bez dodatkowych opłat, za pośrednictwem agenta obsługi naziemnej: LS Airport Services S.A.

LS Airport Services zapewnia obsługę punktu przyjmowania zgłoszeń dotyczących przybycia na Lotnisko Warszawa/Modlin osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Punkt ten zlokalizowany jest w ogólnodostępnej części Terminala w kasie poboru opłaty biletowej oznaczonej logo LS Airport Services (w rogu hali po lewej stronie od stanowisk check-in). Zgłoszenia potrzeby obsługi można przekazywać:

prmwmi@lsas.aero
+48 22 206 95 51
+48 783 925 647
po przybyciu na lotnisko za pomocą dwóch totemów SOS/PRM zamontowanych przy wejściach do hali wylotów terminalu

Obsługa dotyczy zarówno pasażerów wylatujących, jaki i przylatujących na Lotnisko Warszawa/Modlin.

Do dyspozycji osób niepełnosprawnych lotnisko wyznaczyło specjalne miejsca parkingowe zlokalizowane najbliżej terminala pasażerskiego.

Lotnisko Warszawa/Modlin, w celu zapewniania wysokiej jakości usług i mając na uwadze dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa, opracowało wyznaczniki jakości, które zostały zawarte w dokumentach:

  • Normy Jakości PRM
  • Kodeks PRM