Zagubiony bagaż

Drukuj stronę
Rozmiar tekstu:

Sekcja Lost & Found obsługiwana w Porcie Warszawa-Modlin przez LSAS zapewnia profesjonalną obsługę w przypadku nieregularności związanych z bagażem.

  • W oparciu o procedury linii lotniczych,zapewniamy pomoc w sporządzaniu reklamacji w przypadku zagubionych lub uszkodzonych bagaży
  • Przy użyciu międzynarodowego systemu komputerowego - World Tracer jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne poszukiwanie zagubionych bagaży
  • Świadczymy również usługę dostarczania bagażu do pasażerów (za pośrednictwem firm kurierskich)
  • Oferujemy także informację telefoniczną dotyczącą reklamacji bagażowych

Dodatkowo prowadzimy rejestrację i magazyn rzeczy pozostawionych na pokładzie samolotu.
 

W przypadku zagubionego bagażu należy udać się do stanowiska agenta obsługi naziemnej LS AS, który znajduje się w Hali Przylotów, w celu złożenia reklamacji.

Kontakt do Biura Obsługi Bagażu Zagubionego
LOST AND FOUND OFFICE
+ 48 22 206 95 52
+ 48 785 200 506

llwmi@lsas.aero