FAQ Parking

Drukuj stronę
Rozmiar tekstu:

  1. 1. Parking
  2. 2. Opłaty parkingowe
  3. 3. Potrzeby specjalne

Parking

1.   Co mogę zrobić, gdy kasa wciagnęła bilet parkingowy?
2.   Nie otrzymałem biletu w terminalu wjazdowym, a szlaban otworzył się, co mogę zrobić?
3.   Opłaciłem bilet, ile czasu mam na opuszczenie parkingu?
4.   Jak mogę zgłosić reklamację?
5.   Na parkingu był zator do wyjazdu co spowodowało przekroczenie czasu na wyjazd, czy zostanę wypuszczony bez dodatkowej opłaty?
6.   Czy dostanę fakturę VAT za parking?

Opłaty parkingowe

1.   Czy można dokonać opłaty parkingowej karta płatniczą?
2.   Czy można dokonać opłaty za parking z góry?
3.   Czy można dokonywać opłat mieszanych, tj. gotówka + karta płatnicza?
4.   Czy można dokonać opłaty za parking w obcej walucie? Jakie nominały przyjmuje kasa?

Potrzeby specjalne

1.   Przywiozłem na lotnisko pasażera, chcę go tylko wysadzić i odjechać. Czy jest wyznaczona bezpłatna strefa krótkiego postoju?
2.   Czy na parkingu wyznaczone są miejsca postojowe dla niepełnosprawnych, kobiet w ciąży oraz rodzin z dziećmi?
3.   Przywożę na lotnisko osobę, której pokonanie drogi z parkingu do terminala sprawi trudność, czy mogę podjechać pod terminal?